WYSYŁKA / ZWROTY

Rozpakowywanie ładnie zapakowanych prezentów to wielka frajda! Dlatego dokładam wszelkich starań, by paczka, która trafi w Twoje ręce była takim podarunkiem i sprawiła Ci wielką radość!

Oczywiście, nie zapominając o tym, by dbać o środowisko, zamówienie zostanie zapakowane w dobrej jakości karton, który możesz ponownie wykorzystać np. do przechowywania różnych drobiazgów oraz w szary papier pochodzący z recyklingu.

A co Ty chciałabyś wypakować z takiej przesyłki?

W Nellen zwracam ogromną uwagę na kwestię ochrony środowiska. Dlatego nie magazynuję ogromnych ilości tkanin i gotowych produktów. Większość z nich powstaje wg bieżącego zapotrzebowania.

Przy większości produktów istnieje informacja, że czas realizacji zamówienia to 10-14 roboczych od zaksięgowania wpłaty + 2-3 dni robocze na czas przesyłki. Ale dokładam wszelkich starań, by zamówione produkty wyruszały z pracowni wcześniej, o czym niezwłocznie będziesz zawiadomiona.

Obecnie wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

Kurier – przy przedpłacie – 17 zł.

Paczkomat – przy przedpłacie – 15 zł.

Przy zamówieniu o wartości powyżej 800 zł dostawę pokrywa Nellen.

Jeśli z jakiegoś powodu produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia.

Możesz wymienić przedmiot lub otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Aby zwrócić przedmiot, najpierw skontaktuj się ze mną pod  adresem nellen@nellen.pl.  Opisz sytuację i daj mi znać, jeśli wolisz zwrot pieniędzy lub wymianę – pomogę Ci w procesie, podam adres zwrotny i instrukcje.

  • produkt musi być zwrócony w całości;
  • produkt musi być w stanie nienaruszonym;
  • produkt nie może być używany i nie może nosić śladów użytkowania;
  • produkt musi być w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi etykietami i metkami.

Pamiętaj proszę, że elementy spersonalizowane na Twoje życzenie oraz produkty spoza oferty, stworzone wg Twojego indywidualnego zamówienia nie podlegają zwrotowi ani wymianie

Jeśli zmieniłaś rozmiar lub spersonalizowałaś przedmiot wyszywanym monogramem lub poprosiłaś o wprowadzenie innych zmian np. w sposobie zamknięcia pościeli, będzie to traktowane jako zamówienie niestandardowe.